Crearea unui cont de utilizator este necesară pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră prin portalul Biroului de
Credit.
Înregistrarea în portalul Biroului de Credit presupune introducerea mai multor informații care vor fi
verificate în procesul de creare cont pentru a asigura confidențialitatea datelor referitoare la creditele
dumneavoastră, raportate la Biroul de Credit de către instituțiile financiare cu care sunteți sau ați fost în
relații
contractuale.
Înainte de a începe procesul vă rugăm să vă asigurați că aveți disponibile toate informațiile necesare în fiecare
pas:
Utilizator - Numele de utilizator trebuie să fie o adresă de
e-mail validă. Aceasta va fi verificată prin expedierea unui e-mail care va conține un cod ce va fi validat în
pasul Verificare e-mail. Această adresă de e-mail va fi folosită
pentru a transmite răspunsurile și notificările la solicitările dumneavoastră înregistrate prin portal;
Verificare e-mail - Se va introduce codul de verificare validitate
adresă e-mail. Codul va fi expediat pe adresa de e-mail introdusă ca nume de utilizator în pasul
Utilizator;
Cod înrolare - Este asociat Codului Numeric Personal și
există următoarele modalități de a fi obținut:
Se generează la momentul creării contului și se transmite prin SMS. Această modalitate va putea fi
folosită doar dacă cel puțin o instituție financiară a raportat la Biroul de Credit un număr de telefon
mobil valid pentru dumneavoastră, sau
Vă adresați unei instituții financiare cu care sunteți în relație contractuală. Un operator îl va
genera și îl veți primi sub formă tipărită, sau
Printr-o cerere transmisă prin poștă sau prin curier la Biroul de Credit. Solicitarea trebuie să conțină în mod
obligatoriu următoarele:
Datele de identificare (CNP, nume, prenume, adresă poștală de corespondență);
Copia actului de identitate și semnătura.
Aceste informații ne sunt necesare în scopul identificării persoanei vizate și vor fi utilizate doar
pentru perioada de timp necesară formulării, transmiterii și recepționării răspunsului.
Codul de înrolare tipărit va fi expediat prin poștă, cu scrisoare recomandată, la adresa de domiciliu.
Codul va avea asociată o dată de expirare. După această dată, codul nu va mai putea fi folosit, iar în cazul
în care nu ați reușit crearea contului în portal veți putea solicita un alt cod.
Pentru siguranța dumneavoastră:
Codul de înrolare este personal, nu îl transmiteți sub nicio formă și sub niciun pretext unei alte persoane.
Prin transmiterea codului de înrolare unei alte persoane veți permite acesteia accesul și controlul asupra datelor dvs. personale,
înregistrate în Sistemul Biroului de Credit, pe termen nelimitat.
Codului dvs. numeric personal (CNP) îi este asociat codul de înrolare alocat de către Biroul de Credit, ambele fiind date cu caracter strict confidențial.
Înainte de a folosi codul de înrolare, nu îl păstrați în același loc cu cartea de identitate (care conține și CNP-ul)!
În cazul în care ați pierdut codul de înrolare sau a fost aflat de către o altă persoană, adresați-vă Biroului de Credit în vederea
înlocuirii/blocării acestuia; E-mail: office@birouldecredit.ro
Date personale - Ultimul pas presupune completarea datelor
personale și anume: