TERMENII
SI CONDITIILE DE UTILIZARE A
PORTALULUI BIROULUI DE CREDIT
Va
rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile de utilizare a Portalul
Biroului de Credit inainte de utilizarea acestuia!!!
Accesul dvs. şi
utilizarea Portalului se supun acestor Termeni şi Condiţii.
In
sensul prezentelor dispozitii, termenii de mai jos vor avea urmatorul inteles:
DEFINITII
- BIROUL DE CREDIT S.A. este
entitatea de drept privat care administreaza Portalul Biroului de Credit;
- PORTALUL BIROULUI DE
CREDIT este o aplicatie informatica (un
format electronic, care este utilizat in mod curent, conform cerintelor art. 15
din Regulamentul (UE) 2016/679) prin care Biroul de Credit ofera Persoanei
Vizate posibilitatea exercitarii dreptului de acces la date, a dreptului la
rectificare, la stergerea datelor, la restrictionarea datelor si a dreptului la
opozitie la prelucrare, prevazute de Regulamentului
(UE) 679/2016, in mod direct si gratuit,
cu un grad inalt de confidentialitate si securitate.
- UTILIZATOR ACTIV IN
PORTAL - este persoana fizica-beneficiar al accesului la contul propriu creat
in Portal, pe baza credentialelor. Utilizatorul activ are acces la spatiul
propriu de lucru din Portal;
- INROLARE –Actiune
efectuata de catre persoana fizica la momentul crearii contului in Portal, prin
intermediul careia se face identificarea persoanei vizate;
- COD DE INROLARE – Cod
emis de Biroul de Credit necesar finalizarii procesului de inrolare;
- CONT DE UTILIZATOR - Cont
creat de catre persoana vizata in Portal la momentul inrolarii pe baza datelor
proprii de identificare;
- PARTICIPANT - Orice
entitate de drept privat care transmite catre Sistemul Biroului de Credit
datele cu caracter personal colectate in legatura cu solicitarea, acordarea si
derularea unui produs de tip credit, in baza unui contract incheiat cu Biroul
de Credit si care consulta datele transmise si de catre ceilalti Participanti
sau colectate de catre Biroul de Credit din surse publice. Pot fi Participanti
in Sistemul Biroului de Credit institutiile de credit definite potrivit
Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 99/2006 privind institutiile de credit
societatile de asigurari pentru produsele de tip credit si institutiile
financiare nebancare;
- PERSOANA VIZATA -
Persoana fizică ale carei date personale sunt prelucrate in Sistemul Biroului
de Credit si care isi creeaza un cont in Portal si devine utilizator activ in
Portal;
- SITUATIA INSCRIERII -
Raportul emis de Biroul de Credit ca urmare a exercitarii, de catre persoana
vizata, a dreptului de acces, rezultat al prelucrării de către Sistemul
Informatic al Biroului de Credit a informaţiilor primite de la Participanti
despre o persoană vizata. Situatia Inscrierii prezinta informatiile existente
in baza de date a Biroului de Credit la momentul emiterii sale sau indică
inexistenţa informaţiei despre persoana vizata în baza de date a Biroului de Credit;
- SPATIUL DE LUCRU – interfata
oferita utilizatorului dupa autentificare, care ii permite accesul la optiunile de administrare ale contului sau de
utilizator si la functionalitatile Portalului Biroului de Credit;
- GDPR - REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL
PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția
persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei
95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
- SISTEMUL BIROULUI DE CREDIT: ansamblul format din resursele, metodele si procedurile prin care Biroul de
Credit si Participantii prelucreaza date cu caracter personal.
- DESPRE
NOI
Biroul
de Credit SA este o entitate de drept privat, cu sediul în
Bucuresti, Str. Sfanta Vineri, nr. 29, etaj 4, sector 3.
Biroul de Credit prelucreaza,
impreuna cu Participantii la Sistemul Biroului de Credit, datele personale ale solicitantilor de credit
si ale debitorilor Participantilor in scopul facilitarii accesului la creditare,
respectarii obligatiilor legale ale Participantilor de evaluare a bonitatii,
determinarii gradului de indatorare si administrarii riscului de credit. Fata
de aceasta prelucrare, persoanele ale caror date sunt prelucrate au urmatoarele
drepturi prevazute de GDPR: dreptul de acces la date (art. 15), dreptul la
rectificare (art. 16), dreptul la stergere (art. 17), dreptul la restrictionare
(art. 18), dreptul la opozitie (art. 21).
Portalul a fost dezvoltat de catre Biroul de Credit pentru
a oferi persoanelor vizate posibilitatea de a-si exercita drepturile prevazute de art. 15-18 si art. 21 din GDPR, in legatura cu datele
personale prelucrate in Sistemul Biroului de Credit, in format
electronic, in mod direct si gratuit, cu un grad inalt de confidentialitate si
securitate.
Solicitarile
de acces la date (art. 15 din GDPR), precum si cele referitoare la
restrictionarea prelucrarii datelor dupa expirarea perioadei de stocare (art. 18
alin. 1, lit. c din GDPR), inregistrate in Portal, vor fi solutionate intotdeauna de catre
Biroul de Credit.
Solicitarile
de acces la date sunt solutionate prin furnizarea, in Spatiul de lucru, sau la
adresa de e-mail inregistrata ca nume de utilizator, a unei copii a datelor
personale prelucrate, sub forma Situatiei Inscrierii la Biroul de Credit, in
cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de o luna de la data inregistrarii
solicitarii.
Solicitarile
de restrictionare a prelucrarii datelor dupa expirarea perioadei de stocare sunt
solutionate prin acceptarea sau respingerea solicitarii, rezolutie care se va
comunica utilizatorului in Spatiul de lucru, in cel mai scurt timp, dar nu mai
tarziu de o luna de la data inregistrarii solicitarii.
Solicitarile
de rectificare si stergere a datelor (art. 16 si art. 17 din GDPR), respectiv
cele de restrictionare a prelucrarii datelor (art. 18 alin. 1 lit. a, b si d
din GDPR) si cele de opozitie la prelucrare (art. 21 din GDPR), inregistrate in
Portal, vor fi solutionate intotdeauna de catre Participantul care a
inregistrat datele contestate.
Solicitarile
vor fi solutionate de catre Participanti in cel mai scurt timp, prin acceptarea
sau respingerea solicitarii, rezolutie care se va comunica utilizatorului in
Spatiul de lucru, dar nu mai tarziu de o luna de la data inregistrarii
solicitarii. In cazul in care Participantii apreciaza ca, la solicitarea dvs.,
trebuie sa va raspunda in scris sau detaliat, acestia o pot face utilizand
mijloacele de comunicare proprii.
Pentru
motive justificate, Biroul de Credit sau, dupa caz, Participantii pot prelungi
termenul de solutionare a cererilor inregistrate in Portal, cu cel mult doua
luni.
- UTILIZAREA PORTALULUI
Portalul poate fi accesat de catre Utilizatori in conditiile si cu
limitarile descrise in acest document.
Folosirea Portalului presupune: (i) acceptarea prealabila, integrala si
neconditionata a prezentilor Termeni si Conditii si (ii) inregistrarea
prealabila, prin crearea unui cont de utilizator, pe website-ul www.birouldecredit.ro, sectiunea inrolare.
Accesarea
Portalului se face numai prin intermediul unei conexiuni la internet si doar
prin crearea unui cont de utilizator.
Va
recomandam sa va printati o copie a Termenilor si Conditiilor in cazul in care
veti avea nevoie sa reveniti asupra acestora.
- CONTUL DE UTILIZATOR
Crearea unui cont de
utilizator este necesara atat pentru verificarea si stabilirea identitatii
persoanei vizate care doreste sa isi exercite drepturile prevazute de art. 15-18 si art. 21 din GDPR prin
intermediul Portalului, cat si pentru comunicarea, in mod securizat si
confidential, a datelor personale si/sau a rezolutiilor oferite la solicitarile
inregistrate in Portal.
A.1.
Inregistrare cont
Inregistrarea
unui cont in Portalul Biroului de Credit presupune introducerea mai multor
informatii care vor fi verificate in procesul de creare cont pentru a asigura
confidentialitatea datelor referitoare la creditele dumneavoastra, raportate la
Biroul de Credit de catre institutiile financiare cu care sunteti sau ati fost
in relatii contractuale.
Pentru
inregistrarea unui de cont de utilizator este necesar sa parcurga urmatorii
pasi:
Pas 1.
Utilizator
- Se va
introduce numele
de utilizator, care trebuie sa fie o adresa de e-mail personala, valida, si
parola aleasa. Adresa de e-mail introdusa ca nume utilizator va fi verificata
prin expedierea unui e-mail, care va contine un cod ce va fi validat in
pasul Verificare e-mail. Aceasta adresa de e-mail va fi folosita
pentru a transmite raspunsurile si notificarile la solicitarile persoanei
vizate inregistrate prin Portal.
Pas 2.
Verificare e-mail - Se va introduce codul de verificare a validitatii adresei e-mail,
primit pe adresa de e-mail introdusa ca
nume de utilizator in pasul 1. Utilizator.
Pas 3. Cod inrolare - Este asociat
Codului Numeric Personal si poate fi:
- Cod de
inrolare prin SMS : cod numeric care se genereaza la momentul crearii
contului si se transmite prin SMS. Aceasta modalitate va putea fi folosita doar
daca cel putin o institutie financiara a raportat la Biroul de Credit un numar
de telefon mobil valid pentru dumneavoastra, sau
- Cod de inrolare
tiparit:
cod numeric care se genereaza in cazul in care pentru persoana vizata nu exista
un numar de telefon inregistrat la Biroul de Credit sau numarul de telefon
inregistrat este eronat sau nu mai este valabil, in conditiile mentionate la lit.
B) “Codul de inrolare tiparit”
Pas 4. Date
personale
- Ultimul
pas presupune completarea datelor personale si anume: Cod Numeric Personal; Nume; Prenume; Adresa de
corespondenta; Localitate; Judet; Telefon.
Contul va fi creat
doar dupa parcurgerea tuturor pasilor descrisi mai sus.
A.2.
Autentificare
Dupa crearea
contului in Portal, utilizatorul se poate autentifica prin activarea functionalitatii
Log In din ecranul principal al Portalului.
In fereastra de
autentificare trebuie introduse numele de utilizator, parola si codul de
autentificare. Acest cod este generat prin apasarea butonului Genereaza cod
autentificare si este transmis la adresa de e-mail folosita ca nume de
utilizator. La fiecare autentificare in Portal, se va genera un nou cod de
autentificare.
- CODUL DE INROLARE TIPARIT
Codul
de inrolare tiparit se furnizeaza doar persoanelor vizate care nu sunt
inregistrate la Biroul de Credit cu numar de telefon, sau numarul de telefon
inregistrat este eronat, sau nu mai este valabil si solicita crearea unui cont
in Portal.
Acest cod se poate genera
fie de catre Biroul de Credit, fie de catre Participant, la solicitarea
persoanei vizate.
Generarea
unui cod de inrolare de catre Participant se realizeaza, la solicitarea
persoanei vizate, doar in situatia in care aceasta are un credit in derulare la
Participantul respectiv.
Generarea unui cod de
inrolare de catre Biroul de Credit se realizeaza la solicitarea scrisa a persoanei
vizate, la care se va atasa o copie a actului de identitate, transmisa prin
posta, la sediul Biroului de Credit din Bucuresti, Sector 3, Strada Sfanta Vineri
nr. 29, etaj 4.
Biroul de Credit va
solutiona solicitarea in termen de cel mult o luna de la data inregistrarii
cererii, conform art. 12 GDPR.
Atasarea copiei actului
de identitate este necesara in vederea validarii datelor de identificare si generarii
codului de inrolare. Copia actului de identitate va fi utilizata doar pentru
perioada de timp necesara generarii, transmiterii si receptionarii codului de
inrolare.
Codul de inrolare va fi
trimis exclusiv la adresa de domiciliu a Persoanei Vizate, aceasta fiind o
masura pentru protectia persoanelor vizate care solicita crearea unui cont pe
Portal si pentru prevenirea accesului neautorizat la datele persoanelor vizate
prelucrate in Sistemul Biroului de Credit.
Codul de inrolare tiparit
va avea asociata o data de expirare de 15 zile lucratoare. Dupa expirarea
acestei perioade, codul nu va mai putea fi folosit, iar in cazul in care nu s-a
reusit crearea contului in Portal, se poate solicita un alt cod.
Codul de inrolare este personal, nu il
transmiteti sub nicio forma si sub niciun pretext unei alte persoane. Prin
transmiterea codului de inrolare unei alte persoane veti permite acesteia
accesul si controlul asupra datelor dvs. personale, inregistrate in Sistemul
Biroului de Credit, pe termen nelimitat.
Codului dvs. numeric personal (CNP) ii
este asociat codul de inrolare alocat de catre Biroul de Credit, ambele fiind
date cu caracter strict confidential.
Inainte de a folosi codul de inrolare, nu
il pastrati in acelasi loc cu cartea de identitate (care contine si CNP-ul)!
In cazul in care ati
pierdut codul de inrolare sau a fost aflat de catre o alta persoana,
adresati-va Biroului de Credit la adresa de e-mail: rpd@birouldecredit.ro
in vederea inlocuirii/blocarii acestuia.
- ADMINISTRAREA CONTULUI DE UTILIZATOR
Utilizatorul are
posibilitatea de a-si accesa si modifica/actualiza datele de identificare
asociate contului de utilizator din sectiunea „Contul meu”.
Datele care pot fi
modificate/actualizate in sectiunea „Contul meu” sunt:
- Nume;
- Prenume;
- Adresa;
- Numar de telefon.
In
sectiunea „Contul meu” sunt disponibile toate actiunile/solicitarile si
rezolutiile primite la solicitari, efectuate de catre Utilizator in ultimii 3
ani.
- BLOCAREA CONTULUI DE UTILIZATOR
Utilizatorul poate
solicita Biroului de Credit blocarea contului sau in baza unei cereri scrise
(va contine datele sale de identificare, numele de utilizator, numar de telefon
de contact si motivul solicitarii blocarii), la care va atasa copia CI..
Solicitarea poate fi transmisa prin posta, la adresa: BIROUL DE CREDIT S.A.,
str. Sfanta Vineri nr. 29, sector 3, Bucuresti, sau electronic, la adresa rpd@birouldecredit.ro.
Biroul de Credit va opera blocarea contului numai dupa validarea solicitarii.
Aceasta poate presupune contactarea solicitantului pentru clarificari sau
detalii suplimentare.
Blocarea contului de
utilizator presupune inactivarea contului si nu stergerea acestuia.
Activarea (deblocarea) se
va face la cererea scrisa a utilizatorului.
- PERIOADA DE
STOCARE A DATELOR PRIVIND CONTUL DE UTILIZATOR
Contul de utilizator va
fi activ atat timp cat Utilizatorul il foloseste.
Informatiile referitoare
la solicitarile efectuate in contul de utilizator se vor pastra pentru o
perioada de 3 ani de la data solutionarii lor, indiferent daca contul de
utilizator este sau nu activ. Pastrarea informatiilor referitoare la
activitatea contului de utilizator, dupa blocarea acestuia, este necesara
Biroului de Credit pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in
instanta sau in cadrul unor investigatii ale autoritatilor competente.
- DREPTURILE SI OBLIGATIILE UTILIZATORILOR
Pentru crearea unui
cont, persoana vizata trebuie sa furnizeze datele sale de identificare, precum
CNP, nume, prenume, adresa de corespondenta, localitatea, numarul de telefon si
o adresa personala si valida de e-mail.
Persoana vizata este
responsabila in ceea ce priveste furnizarea corecta si completa a datelor
necesare crearii contului de utilizator.
Contul poate fi utilizat exclusiv
de catre Persoana Vizata si doar pentru a-si exercita drepturile prevazute de art. 15-18 si art. 21 din GDPR, in legatura cu
datele personale prelucrate in Sistemul Biroului de Credit.
Dupa crearea unui cont de
utilizator, Persoana Vizata se obliga sa nu comunice altor persoane credentialele
contului (username si parola), sa nu permita altor persoane accesul la contul
de utilizator si sa nu transfere contul de utilizator.
Utilizatorul
are dreptul de a solicita in orice moment blocarea contului, conform procedurii
descrise la lit. D). Prin blocarea contului de utilizator, toate
actiunile/solicitarile efectuate din contul de utilizator nu mai pot fi
accesate.
Utilizatorul
poate avea acces la datele contului de utilizator (dreptul de acces la date) si
le poate modifica (dreptul la rectificarea datelor), conform procedurii
descrise la lit. C) „ADMINISTRAREA CONTULUI DE UTILIZATOR” respectiv, poate solicita blocarea (dreptul la stergere), conform
procedurii descrise la lit. D) BLOCAREA CONTULUI DE UTILIZATOR
- DREPTURILE SI OBLIGATIILE BIROULUI DE CREDIT
Biroul de
Credit va facilita persoanei vizate crearea unui cont de utilizator, atunci
cand aceasta nu este inregistrata in baza sa de date cu un numar de telefon sau
numarul de telefon inregistrat nu mai este valabil, cu respectarea conditiilor
mentionate mai sus la lit. B).
Biroul de
Credit va păstra confidenţialitatea asupra tuturor datelor şi informaţiilor
transmise de către persoana vizata, respectând (i) cerinţele minime de
securitate a prelucrărilor de date cu caracter personal precum şi (ii) regimul
juridic specific al datelor prelucrate, aşa cum sunt acestea prevăzute de lege.
Orice persoană care acţionează sub autoritatea Biroului de Credit are obligaţia
să păstreze confidenţialitatea asupra oricărei date sau informaţii transmise de
către persoana vizata, de care a luat cunoştinţă în cursul desfăşurării
activităţii sale profesionale.
Biroul de Credit a implementat masurile tehnice si organizatorice
necesare asigurarii unui nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter
personal prelucrate pe parcursul duratei contului de utilizator.
Sistemul Biroului de Credit permite generarea unui singur cod de inrolare pe CNP, in mod gratuit.
Biroul de Credit are dreptul de a bloca accesul Persoanei Vizate la contul de utilizator in urma constatarii unei activitati care incalca Termenii si Conditiile de utilizare a Portalului.
- LIMITAREA RASPUNDERII
Utilizatorul este responsabil in legatura cu pastrarea confidentialitatii
credentialelor contului, fiind obligat sa notifice despre orice utilizare
neautorizata si despre toate bresele de securitate (inclusiv cele suspecte), la
adresa de e-mail: rpd@birouldecredit.ro sau la adresa de corespondenta
Strada Sfanta Vineri nr.29, etaj 4, sector 3, Bucuresti.
Utilizatorul intelege si accepta ca Biroul de Credit nu are nicio
responsabilitate in legatura cu eventualele prejudicii directe si/sau indirecte
cauzate Utilizatorului (i) prin orice acces neautorizat care poate sa apara ca
rezultat a actiunilor Utilizatorului care contravin celor mentionate in
prezentii Termeni si Conditii sau (ii) prin folosirea neautorizata sau ilegala
a datelor de catre o terta persoana ca urmare a neglijentei sau culpei
Utilizatorului ori din alte motive.
Biroul de Credit nu isi
asuma nicio responsabilitate in ceea ce priveste accesul ilegal/neautorizat la
datele personale de catre terte persoane ca urmare a transmiterii intentionate
sau prin neglijenta a credentialelor de autentificare pe Portalul Biroului de
Credit de catre Persoana Vizata.
Biroul
de Credit nu este raspunzator, in nicio situatie, in cazul in care utilizatorul
pierde sau transmite credentialele contului catre o alta persoana/entitate.
- FUNCTIONALITATILE PORTALULUI
Prin
crearea unui cont de utilizator si prin autentificarea pe Portalul Biroului de
Credit, Persoana Vizata isi poate exercita drepturile prevazute de art. 15-18
si 21 din GDPR.
Portalul
Biroului de Credit ofera Utilizatorului urmatoarele functionalitati:
- SOLICITARILE MELE –
Functionalitate a Portalului Biroului de Credit care permite vizualizarea
solicitarilor introduse de catre Persoana Vizata;
- SITUATIA INSCRIERII
(dreptul de acces la date prevazut de art. 15 GDPR) – Functionalitate prin care
Persoana vizata isi poate exercita dreptul de acces la date prin solicitarea
Situatiei Inscrierii. Situatia Inscrierii este generata pe loc in urma solicitarii,
aceasta putand fi descarcata in format PDF sau transmisa pe adresa de e-mail
utilizata ca nume de utilizator;
- RECTIFICARE (dreptul la
rectificarea datelor prevazut de art. 16 GDPR) – Functionalitate prin care utilizatorul
isi poate exercita dreptul la rectificarea datelor prin adaugarea unei
solicitari de rectificare a datelor. Portalul Biroului de Credit faciliteaza
comunicarea dintre debitor si creditor.; Obligatia solutionarii, in termenul
legal prevazut de art. 12 GDPR, a solicitarii de rectificare a datelor apartine
PARTICIPANTULUI care a acordat creditul;
- STERGERE (dreptul la
stergerea datelor prevazut de art. 17 GDPR) – Functionalitate prin care utilizatorul
isi poate exercita dreptul la stergerea datelor in cazul in care datele raportate
la Biroul de Credit nu sunt corecte sau nu au fost respectate prevederile
legale cu privire la prelucrarea acestora. Portalul Biroului de Credit
faciliteaza comunicarea dintre creditor si debitor. Obligatia solutionarii, in
termenul legal prevazut de art. 12 GDPR, a solicitarii de stergere a datelor
apartine PARTICIPANTULUI care a acordat creditul;
- OPOZITIE LA PRELUCRARE
(dreptul la opozitie prevazut de art. 21 GDPR) – Functionalitate prin care utilizatorul isi
poate exercita dreptul de a se opune prelucrarii datelor, atunci cand aceasta
justifica o situatie particulara, alta decat cea care tine de legalitatea
prelucrarii. Portalul Biroului de Credit faciliteaza comunicarea dintre
creditor si debitor. Obligatia solutionarii, in termenul legal prevazut de art.
12 GDPR, a solicitarii de opozitie la prelucrare a datelor apartine PARTICIPANTULUI
care a acordat creditul;RESTRICTIONARE LA STERGEREA DATELOR (PRELUCRARE
ILEGALA) - Functionalitate prin care utilizatorul isi poate exercita dreptul de
a se opune stergerii si de a solicita pastrarea informatiilor prelucrate
ilegal, in conditiile stipulate in Regulamentul (UE) 2016/679, art. 18, lit. B.
Obligatia solutionarii, in termenul legal prevazut de art. 12 GDPR, a solicitarii
de restrictionare la stergerea datelor (prelucrare ilegala) a datelor apartine PARTICIPANTULUI
care a acordat creditul;
- RESTRICTIONARE LA
STERGEREA DATELOR (OPOZITIE LA PRELUCRARE) - Restrictionarea datelor la
stergere dupa expirarea perioadei de stocare (4 ani) presupune ca datele nu se
vor sterge, ci se vor pastra in sistem in continuare. Acest drept se exercita
doar atunci cand Biroul de Credit si Participantii nu mai au nevoie de datele
persoanei vizate, dar aceasta nu doreste stergerea datelor si le solicita
pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta, in
conditiile stipulate in Regulamentul (UE) 2016/679, art. 21; Obligatia
solutionarii, in termenul legal prevazut de art. 12 GDPR, a solicitarii de
rectificare a datelor apartine Biroului de Credit;
- DERESTRICTIONARE – Tip de
solicitare care permite derestrictionarea datelor incluse in solicitarile de
tip Restrictionare la stergere si care au fost solutionate favorabil pentru
persoana vizata. La salvarea solicitarii, Sistemul Biroului de Credit va
derestrictiona automat datele si va trimite o notificare care va anunta aceasta
derestrictionare;
- RESETARE PAROLA – Tip de
solicitare care permite Persoanei Vizate sa schimbe parola contului de utilizator;
- STERGEREA CONTULUI DE
UTILIZATOR/RESTRICTIONAREA ACCESULUI LA CONTUL DE UTILIZATOR – Tip de
solicitare care va permite stergerea contului de utilizator sau restrictionarea
accesului la contul de utilizator. Utilizatorul poate solicita stergerea contului
de utilizator/restrictionarea accesului la contul de utilizator printr-o
solicitare scrisa, in format electronic la adresa de e-mail rpd@birouldecredit.ro
sau in format letric la adresa Strada Sfanta Vineri, Nr. 29, Etaj 4, Sector 3,
Bucuresti.
- SECURITATEA SI
CONFIDENTIALITATEA PRELUCRARII DATELOR
Sistemul Biroului de
Credit este un mediu sigur din punct de vedere informatic, datele dumneavoastra
fiind criptate pentru a preveni un eventual acces neautorizat. Transferul de
date dintre Persoana Vizata (Utilizator) si Portalul Biroului de Credit este
criptat, asigurand astfel securitatea Portalului Biroului de Credit. Chiar daca
Biroul de Credit pune la dispozitia Utilizatorului un mediu sigur din punct de
vedere informatic, securitatea contului de utilizator depinde si de mentinerea
confidentialitatii datelor de conectare la Aplicatie. Biroul de Credit nu isi
asuma responsabilitatea pentru accesul ilegal/neautorizat la date cauzat de nerespectarea cerintelor minime de securitate
de catre Utilizator.
Cerintele minime de
securitate pentru utilizarea contului de utilizator sunt:
- folosirea unei parole
complexe;
- schimbarea regulata a
parolei;
- nedivulgarea
parolei/datelor de acces altor persoane;
- evitarea stocarii parolei
pe medii de stocare nesigure si disponibile altor persoane.
- LITIGII
In
vederea solutionarii eventualelor litigii, Utilizatorul se poate adresa
urmatoarelor institutii:
- Biroului de Credit
- in format electronic la
adresa rpd@birouldecredit.ro;
- in format letric la
adresa Strada Sfanta Vineri, Nr. 29, Etaj 4, Sector 3, Bucuresti;
- Participantului/Participantilor
- Autoritatii Nationale de
Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
In
eventualitatea unor plangeri/reclamatii/litigii, recomandam ca Utilizatorul se
adreseze in primul rand Biroului de Credit, in vederea solutionarii acestora sau
in vederea indrumarii catre institutia abilitata sa solutioneze eventualele
plangeri/reclamatii/litigii.